tiistai 21. huhtikuuta 2015

Vko 36

Tänään pyörähti käyntiin vko 36! En vieläkään ymmärrä että miten tää aika on voinut mennä näin nopeasti! Ihan hurjaa, tuntuu että ihan vasta tein raskaustestin ja ihan vasta oltiin ensimmäisessä ultrassa kuulemassa että meitä odottikin siellä tuplayllätys <3

Tällä viikolla vauvat painaisi about 2,5kg (totuus kuullaan huomenna) ja pituus olisi n. 44cm.
Mun raskaus aplikaatiossa lukee että tällä hetkellä vauvan pää olisi korkeimmillaan, josta johtuu kylkikivut ja hengenahdistukset. Kyljet voi muuten ihan hyvin mutta vasemmassa kyljessä ihan ylhäällä on yksi sellanen tietty kohta johon aina sattuu, ja tuntuu että jos siinä vois olla ihonalainen mustelma, niin takuulla olisi.
Tosi helposti väsyn, esim. kaupoissa mies kulkee edellä ja mä laahustan perässä tai sitten roikun miehen käsivarressa häntä kokoajan hidastellen. Kävelylenkit aloitan aina optimistisesti menemällä mun normaalivauhtia ja aika nopeasti vauhti vaan loppuu niin että alan lyllertämään ja huohottamaan ja en vaan kertakaikkiaan PÄÄSE kovempaa :D
Huomaa jo siis että kannan yhteensä n.5kg vauvaa sisälläni

Yhteensä mulle on tullu siis n.12kg lisää painoa. Ihan ok, pystyn elämään näiden kilojen kanssa. Aluksi kun peloteltiin että kaksosista saattaa tulla jopa 20kg lisää ja oon kauhulla varautunu siihen, niin tää tuntuu ihan kohtuulliselta :p Ja oon tosi vakuuttunu että ne lähtee pois nopsaa kun vauvat tulee ulos, ja loput kilot imetyksellä. Toivotaan :D

Tässä vielä tän päivän kuvat, pahoittelen alastomuuttani :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti