lauantai 21. marraskuuta 2015

Edelin yö

Öisin jos Edel osaisi kommunikoida, se menisi suunnilleen näin:

"Nyt äiti on nukuttamassa siskoa, heti kun sisko nukahtaa, on mun vuoro herätä.
 Okei, nyt sisko on jo meidän sängyssä mutta äiti on vielä pystyssä, en siis herää vieläkään.
 Nyt äiti meni makaamaan sänkyyn ja oletan että pää on tyynyssä, odotan odotan odotan..NYT,"
"Jippii olen hereillä!"
"Äiti, jos et heti viihdytä minua, alan kalattamaan ja herätän siskon!"
"Ei ei ei, en halua tissiä nyt, kun haluan leikkiä ja tutkia ja tehdä kaikkea kivaa!"
"Uuu mikä maukkaan näköinen pyyhe tuossa reunalla! Hmm tuo peitto on myös hyvännäköinen maistettavaksi."
"Äiti voitko nyt herätä jo!!!"
"Äiti onpa sinulla hieno naama kosketeltavaksi ja raavittavaksi."
"Äiti anna käsi! Onpa maukas käsi. Tosi ihana miten sormi hinkkaa ikeniä."
"Äiti, koska et herännyt kunnolla, etkä viihdyttänyt minua tarpeeksi, alan huutamaan!"
"ÄÄÄÄÄYYYYYBÖLÖBÖLÖUUUUUIIIIIII!!!!!!"
"Okei voin huutaa samalla kun syön sinun kättä, äiti"
"Mmmmmm ÄÄÄÄÄÄÄBÄLÄBÄLÄÖÖÖÖÖÖ mmmmmmm IIIIIIIUUUUUUUUUUIIIIIIIIKÄLÄKÄLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!"
-Kalatusta jatkuu ärsyttävän pitkä, tosin tuntematon aika-
"Äiti, nyt jos et herää niin ihan tosi alan itkemään. Ja sitäpaitsi sisko herää hetkenä minähyvänsä!"
"En halua ottaa tissiä makuultaan! Haluan pystyssä."
"Tässä sylissä onkin ihan ok syödä tissiä. Ei haittaa vaikka äiti on pystyssä, mulla on nyt hyvä olla tässä."
"Ei äiti, en ole vielä valmis, haluan olla vielä tässä sylissä ja nukahtaa tähän. Odota niinkuin että olen syvässä unessa, sitten saat laittaa minut omaan sänkyyn." 

Ja siis ihan samat meiningit Stellalla, hän vain korvaa kalatuksen päristelyllä tai kiljunnalla.
Onneksi kuitenkaan kyseinen tapahtuma ei toistu montaa kertaa yössä, toi yksikin (kaksi) kerta on ihan tarpeeksi..

Ps. Unohdin mainita yöllisistä vatsalleen kääntymisistä, äidin ja iskän kainalossa kiehnäyksestä sekä rakastavasta ja hellästä Nanan rapsutuksesta. Viime yönä valvottiin pari tuntia näitä tehden. Jee! Eikä edes mun istualteen tissittelyt auttanu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti